LPIAA

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija

LatvianRussian (CIS)
PIAA statistika par 2018.gadu PDF Drukāt E-pasts
Autors Andrejs Vanags   
Ceturtdiena, 17 janvāris 2019 16:58
Statistika attēls

Jaunais 2019.gads nu ir sācies un tas nozīmē, ka ir laiks apkopot pirmos pagajušā gada rezultātus. Šajā rakstā mēs vēlamies īsumā iepazīstināt lasītājus ar Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācijā (PIAA) saņemto sūdzību un jautājumu statistiku par 2018.gadu.

Turpmāk, ar lielu interesi gaidīsim darbības pārskatus arī no Patērētāju tiesību aizsardzības centra un dažādiem patērētāju strīdu ārpustiesas risinātājiem (tiem vajadzētu parādīties līdz šī gada 1.martam).

PIAA 2018.gadā kopumā saņēma 779 sūdzības un jautājumus.

Visvairāk sūdzību un jautājumu PIAA saņēma par patēriņa precēm (486 jeb 61,10%) un vispārējiem pakalpojumiem (130 jeb 16,69%).

Sūdzību sadalījums kopējais

Patēriņa preču kategorijā sūdzības un jautājumi saņemti galvenokārt par preču kvalitāti (t.sk. neatbilstību līguma noteikumiem), preces piegādes problēmām (piegādes termiņa neievērošana), cenu norādīšanu un atteikuma tiesību izmanošanu.

Sūdzību un jautājumu par patēriņa precēm sadalījums ir parādīts nākamajā grafikā.

Sūdzību sadalījums kopējais

Sūdzību un jautājumu par preču neatbilstību līguma noteikumiem sadalījums ir parādīts nākamajā grafikā.

Sūdzību sadalījums neatbilstība

Kategorijā "Vispārējie pakalpojumi" visvairāk sūdzību un jautājumu saņemts par dzīvojamo māju apsaimniekošanu (informācijas nesniegšana, nepamatoti aprēķinātime maksājumi), remonta (neatbilstība līguma noteikumiem), autoservisu pakalpojumiem (neatbilstība līguma noteikumiem). Detalzētāka informācija ir atspoguļota nākamajā grafikā.

Sūdzību sadalījums vispārējie pakalpojumi

Ceram, ka Jums šī informācija bijusi noderīga.

Veiksmīgus pirkumus!

 
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack