LPIAA

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija

LatvianRussian (CIS)
Patērētāju tisību aizsardzības centra saņemto sūdzību statistika par 2018.gadu PDF Drukāt E-pasts
Autors Baiba Miltoviča   
Svētdiena, 24 marts 2019 21:26

Kopumā 2018. gadā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) ir izskatījis 3604 patērētāju sūdzības un sniedzis 34209 konsultācijas.

Kā liecina PTAC informācija, visvairāk sūdzības (1027 sūdzības) 2018. gadā PTAC ir saņemtas par aviopasažieru tiesību pārkāpumiem. Savukārt par iegādātām līguma noteikumiem neatbilstošām precēm saņemta 751 sūdzība, un par komercpraksi, reklāmu un e-komerciju saņemtas 548 sūdzības. Par līgumsaistību neizpildi saņemtas 259 sūdzības, savukārt par līguma noteikumiem neatbilstošiem pakalpojumiem – 191 sūdzība. Sniedzot palīdzību patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem, PTAC 2018.gadā ir izskatījis 2465 iesniegumus par strīdiem, no kuriem 910 gadījumos, jeb 36,9 % strīdi ir tikuši atrisināti, 404 gadījumos patērētāji informēti par tiesībām turpināt strīdu risināt Patērētāju strīdu risināšanas komisijā un 656 gadījumos patērētājiem sniegta palīdzība un skaidrojums par turpmāko iespējamo rīcību.

Strīdu risināšana Patērētāju strīdu risināšanas komisijā ir patērētājiem aktuāla, tāpēc, ja ir nepieciešama papildus informācija aicinām sazināties info@pateretajs.lv

 
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack