LPIAA

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija

LatvianRussian (CIS)
Palīdzēsim maziem un vidējiem uzņēmumiem ievērot patērētāju tiesības! PDF Drukāt E-pasts
Autors Administrator   
Otrdiena, 23 oktobris 2018 14:15

Eiropas patērētāju organizācija (BEUC) sadarbībā ar Eiropas Amatnieku, mazo un vidējo uzņēmumu asociāciju (UEAPME), radīja apmācību programmu "Consumer Law Ready", kas ir īpaši pielāgota maziem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) no Eiropas.

Programmas radīšanu finansēja Eiropas komisija ar mērķi apmācīt MVU par patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem, informējot viņus par to, kā var nodrošināt savas darbības atbilstību ES un dalībvalstu patērētāju aizsardzības normatīvajiem aktiem. Programmu īsteno, rīkojot apmācības katrā dalībvalstī, kā arī piedāvājot uzņēmējiem unikālus apmācību materiālus.

Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" nodrošina šī projekta īstenošanu Latvijā. Mēs plānojam rīkot "Consumer Law Ready" apmācības Jelgavā š.g. 1.novembrī. Apmācības ir bezmaksas.

Apmācības aptvers šādas tēmas:

  • Pirms līguma noslēgšanas sniedzamā informācija
  • Atteikuma tiesības
  • Preču un pakalpojumu neatbilstība līguma noteikumiem
  • Negodīgā komercprakse un netaisnīgie līguma noteikumi
  • Patērētāju strīdu ārpustiesas (alternatīvā) izšķiršana

Piedaloties apmācībās Jūs uzzināsiet par svarīgākiem patērētāju aizsardzības likumdošanas aspektiem, kas, savukārt, ļaus Jums uzlabot savu klientu servisu un paaugstināt patērētāju uzticēšanos Jums. Tas arī ļaus Jums efektīvāk tikt galā ar patērētāju sūdzībām un izvairīties no nevajadzīgām tiesvedības.

Latvijas Patērētāju padomes priekšsēdētaja

Jelgavas nodaļas vadītājas Tekla Žabova, tālrunis 29144452

Pēdējās izmaiņas: Otrdiena, 06 novembris 2018 13:40
 
Vai garantijai ir jābūt obligāti? PDF Drukāt E-pasts
Autors Andrejs Vanags   
Piektdiena, 28 septembris 2018 09:22
Saistošs līgums attēls

"Es veikalā nopirku preci, bet pārdevējs man teica, ka precei garantijas nav! Vai tas var būt?" - tādu vai līdzīgu jautājumu patērētāji uzdod mums diezgan regulāri. Un saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) atbilde ir viennozīmīga - jā, protams, garantija precei var arī nebūt. "Stop!" - pateiks kāds no mūsu lasītājiem - "Man gan veikalā teica, ka pēc likuma ir jābūt vismaz divu gadu garantijai!".

Šajā rakstā arī noskaidrosim kādēļ rodas šādi pārpratumi.

Pēdējās izmaiņas: Trešdiena, 10 oktobris 2018 07:08
Lasīt tālāk...
 
Aicinām būt uzmanīgiem izmantojot salidzini.lv vietni! PDF Drukāt E-pasts
Autors Baiba Miltoviča   
Otrdiena, 25 septembris 2018 10:36

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (PIAA) aicina būt uzmanīgiem izmantojot salidzini.lv un citus preču interneta veikalu meklētājus.

PIAA iesaka iegādājoties preces nevadīties tikai pēc zemākās preces cenas, bet izvērtēt arī tādus kritērijus kā preces kvalitāte, ilgtspēja, elektrības patēriņš, uztādīšana, lietošana u.c. izmaksām. Preču interneta veikalu meklētāji izvieto informāciju par dažādiem uzņēmumiem, arī tiem, kuri nav izpildījuši uzlikto pienākumu veikt naudas atgriešanu patērētājam par iegādāto līguma noteikumiem neatbilstošo preci, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tam par pienākumu to izdarīt.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā www.ptac.gov.lv ir izveidots to komersantu saraksts, kas labprātīgi nav izpildījuši Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumus jeb t.s. "melnais saraksts".

PTAC izveidotais "melnais saraksts" ir pieejams šeit: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/melnais-saraksts.

Pēdējās izmaiņas: Otrdiena, 23 oktobris 2018 13:35
 
PIAA pārstāvji Bauskā - Pagalmu un putras svētkos! PDF Drukāt E-pasts
Autors Baiba Miltoviča   
Otrdiena, 11 septembris 2018 10:19

photo bauska Ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra atbalstu Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija (PIAA) 2018.gada 8.septembrī - piedalījās Bauskas pilsētas "Pagalmu un putras svētkos".

Informatīvajā stendā Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija aicināja baušķiniekus atsvaidzināt zināšanas kā pieteikt pretenziju pardevējam vai pakalpojuma sniedzējam. PIAA pārstāvji informēja par prasījuma pieteikuma soļiem un sniedza informāciju par interneta vietnēm, kur iespējams saņemt padomus un palīdzību par patērētāju tiesību aizsardzību.

Pēdējās izmaiņas: Otrdiena, 11 septembris 2018 12:33
 
“Jelgavas dzīvokļu īpašnieku biedrība” ir noslēgusi projektu “Senioru patērētāju kritiskās domāšanas veicināšana Zemgales reģionā! PDF Drukāt E-pasts
Autors Baiba Miltoviča   
Svētdiena, 02 septembris 2018 21:17

logo

Projekta „Senioru patērētāju kritiskās domāšanas veicināšana Zemgales reģionā„ mērķis ir stiprināt senioru patērētāju kritiskās domāšanas līmeni un celt mediju pratību un savu kā patērētāju interešu aizstāvību. Projekta ietvaros notika apmācības “Medijpratība un kritiskā spriestspēja patērētāju interešu aizstāvībai” Aucē 08.06.2018. un noslēguma konference Jelgavā 13.08.2018., lai pārrunātu ar kritiskās domāšanas un mediju pratību saistītus jautājumus. Pasākumu apmeklētāji varēja noskaidrot, kas ir „medijpratība” un, kāpēc tā ir nepieciešama? Apmeklētāji iepazinās ar viltus ziņu piemēriem un mēģināja tos atpazīt. Dažas no tēmām bija kritiskās spriestspējas attīstīšana patērētāju interešu aizsardzībai un ar mājokli saistītu patērētāju aizsardzības jautājumu risināšana.

Līdz šim projekta partneris biedrība „Auces pilsētas pensionāru apvienība” nav organizējusi ar mediju kritisku uztveri vai patērētāju interešu aizsardzības jautājumiem saistītus pasākumus, līdz ar to projekts sniedza ieguldījumu Auces senioru patērētāju kritisko zināšanu un prasmju attīstībā.

Projektu finansiāli atbalstīja LR Kultūras ministrija, bet administrē Zemgales NVO Centrs www.zemgalei.lv

Projekta ietvaros tika izstrādāta faktu lapa un tā ir pieejama šeit.

Pēdējās izmaiņas: Pirmdiena, 17 septembris 2018 14:51
 
<< Sākums < Iepriekšējā 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nākamā > Beigas >>

3 lapa no 29
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack